piątek, 27 września 2013

Projekt pokój dziecięcy

    Niestety planowany remont pokoju Zosieńki przedłuża się w czasie. Ale nie przeszkadza to w zakupieniu paru dodatków. 
    Do tej pory była to nasza wspólna sypialnia, ale od kiedy Zosia poszła do przedszkola uznaliśmy, że najwyższy czas wyprowadzić się do salonu. 
    Żeby rozweselić troszkę pokoik zdecydowałam się na kolory, a moje i Zosi serce skradł ten oto dywan.



      Łóżko Zosi powędrowało pod skosy koło okna więc moskitiery się już tam nie zmieści, ale mam już na nią pomysł na zimowe wieczory. Zajrzyjcie na blog Dagmary Pod norweskim niebem, a będziecie wiedzieć jak planuje zaaranżować ten kącik.


    Zakupiłam ostatnio fajne drewniane pudło na zabawki-klocki, w planie mam pomalowanie go na niebiesko i dodanie kółek, żeby nie rysowało podłogi. 


               Mam jeszcze taki duży, bardzo stary kosz i od dawna myślę o jego przemalowaniu ale nie mogę zdecydować się na jaki kolor, macie jakieś pomysły (do białego nie  jestem przekonana)




     Udało nam się kupić w Ikea w bardzo okazyjnej cenie klosz, tylko dlatego że nie był opakowany w folię kosztował 30 zł zamiast 79,99 :) To się nazywa okazja bo szukałam właśnie białego klosza, który jeszcze przejdzie małą metamorfozę zanim docelowo zawiśnie w pokoju Zosi.


Planowałam również zakup małego biureczka, ale te które mi się podobały na żywo mnie rozczarowały tak więc poszukuje dalej.

Tu gdzie teraz stoi kosz planuje wcisnąć mały regalik na książki, ale wciąż takowego poszukuje.




     Nie pokazuje miejsca gdzie stoi łóżko bo tutaj czeka nas najwięcej pracy, planujemy położyć na ścianie pod oknem panele drewniane pomalowane na biało, to praktyczne rozwiązanie, obecnie ściana w tym miejscu bardzo się brudzi, a raczej ktoś ją brudzi ;)
Ale to wkrótce... Nie macie przypadkiem do sprzedania trochę wolnego czasu ;) Salon wciąż czeka na nową kanapę, którą ma zrobić od podstaw mój mąż. Ale jak to się mówi : "szewc bez butów chodzi..."



28 komentarzy:

  1. Hej, Hej Kochana! Z niecierpliwością oczekiwałam jakiegoś postu od Ciebie i zmian w pokoju Zosieńki. Doskonale rozumiem Twój brak czasu, bo i u mnie z tym krucho. Świetny dywan! Do skrzynki koniecznie dodaj kółka - mamy taką samą na Stasia samochody i z kółkami jest mega wygoda :-) Niebieska będzie śliczna. Kosz może na czarno? Albo naturalny? Mi też jakoś biały nie pasuje, chyba że biały i np. niebieska gwiazdka, to nie byłoby tak babciowo. Z niecierpliwością oczekuję finału w pokoju Zosi. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kółka będą obowiązkowo i już widzę jak Zosia będzie jeździć z nią po całym mieszkaniu, na razie obraca ją do góry nogami, kładzie na niej kasę sklepową i bawi się w sklep. Czarny dla kosza raczej za ciemny, skłaniałabym się już raczej ku szarości.
      Ja też nie mogę doczekać się finału, ale na to sobie jeszcze pewnie sporo poczekam...

      Usuń
  2. Zapowiada się świetnie;-) Skrzyneczkę mam taką samą, póki co jest w naturalnym kolorze. Ten dywan skradł i moje serducho, bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik nie dość że fajny to jeszcze mięciutki.

      Usuń
  3. Poluję na taki kosz, aby go pomalować na żółto do pokoju Kuby :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się cudowny pokoik Zosieńki - dywanik jest świetny !!! Odnośnie skrzynki - też jestem za tym żeby jej dodać kółka - będzie wygodniejsza ;)) A kosz może na żółto lub czerwono ? :))))
    buziaczki Gosiu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwony odpada, ale nad żółtym bym się zastanowiła :)

      Usuń
  5. Dywanik jest przeuroczy :) Zapowiada się cudowny pokoik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pokoik przechodzi świetna metamorfozę! dywan jest naprawdę świetny, co do "samobrudzącej" się ściany to może warto by było pomalować ją farba tablicową? Może Zosieńka wyrośnie na malarkę? Co do kosza to skoro nie chcesz białego to może potraktuj go na niebiesko a do środa daj wywinięty na wierzch materiał niebieski w białe groszki... to taka propozycja na szybko
    pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, pokoik jest malutki i taka czarna ściana by dodała mroku ;) Panele muszą być bo jest tam tylko płyta i Zosia wykopała w niej takie wgłębienia ;) Niebieski bardzo lubię, ale co za dużo to niezdrowo, ale dzięki za propozycję :)

      Usuń
  7. Chyba sie domyślam zamysłu na wygląd pokoiku;)...dywan jest wspaniały;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. ach napisałam się i nie dodało komentarza... raz jeszcze... śliczn ten guzikowy dywanik i cały pokoik ma w sobie jakiś taki urok:)
    bardzo bardzo mi się podoba!!!:)))
    buziaki i dobrego dnia kochana:) i zmniejsz sobie mój banerek;) jest za duży chyba...teraz się zmieniło na bloggerze i tzeba ustawiać dopasowywanie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie detale!Już jest uroczo!Dywan fenomenalny!
    Prawdziwe królestwo małej księżniczki;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Wszystko pięknie dopracowane :-). I ja chętnie odkupię nieco wolnego czasu ;-). Pozdrawiamy gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak patrzę na dywan Zosi to buzia sama mi się uśmiecha :)
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baldachim cudowny-jak z bajki ;-) przydałaby się pod nim jakaś wygodna poducha (w ikei są takie okrągłe) córcia na pewno zachwycona ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taka musi obowiązkowo się pojawi i jakieś światełka na klimatyczne, długie, zimowe wieczory :)

      Usuń
  13. Daaawno Cię nie było Kochana. Cieszę się, że udało Ci się skrobnąć coś i pokazać Zosieńkowy pokój. Ten baldachim wygląda pięknie, i mnie chodzi po głowie od jakiegoś czasu. Włśnie taki z lampeczkami i poduchami w środku. a uroku tutaj zdecydownaie dodają detale, pięknie dobrane, nienachalne. A kosz...może czarny albo czerwony..?

    Ściskam i zapraszam na moją jesienną rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha dywan wymiata :D Macie gust dziewczyny!
    Ps. Zapraszam na urodzinowy konkurs http://enjoyourhome.blogspot.com/2013/10/urodzinowy-konkurs-enjoy-your-home.html
    Pozdrawiam cieplutko, Lu

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jakie wszzystko piękne, chciałabym żeby moja córa miała taki pokój.
    A gten duwan jest najpiękniejszy!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne detale,a sam pokoik no po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że mamy takie same baldachimy :) Rewelacyjny ten guzikowy dywanik. Kiedy kupimy panele do pokoju Ulki wtedy pokuszę się o podobny, będzie idealnie pasował do naszej kropkowej ściany :)
    Co do kosza to ja jednak pomalowałabym go na biało, ale dodała jakieś kolorowe akcenty, np. wystający, kolorowy materiał, zapachowe dindu-dindu (jak je Sprężynka nazywa), albo denko kosza obłożyłabym kolorową tkaniną :)
    Pozdrawiam i życzę szybkiej budowy kanapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny pokoik:) Dywan energetyczny i wnosi pozytywna energie:)Kosz wiklinowy moze turkusik? dla dziewczynki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o kosz to ja chyba jednak pomalowałabym go na biało a na srodku z szablonu namalowała duzą czarną gwiazdę, ale jeśli nie chcesz białego, to może to być jakiś kolor minty i gwiazdka... :) a pokoik przeuroczy i widzę dużo fajnych dodatków, baldachim posiadam taki sam i właśnie po raz kolejny go dzisiaj wyprałam - mam nadzieję, że i tym razem przeżyje wirowanie :P

    Pozdrawiam i zapraszam na candy jeśli masz ochotę :)
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja urządzając pokój dziecięcy największy problem miałam z wyborem mebli dziecięcych. Na szczęście natrafiłam na sklep internetowy https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/dzieciece-1729.html oferujący spory ich wybór w naprawdę dobrej cenie, dzięki czemu po długim namyśle wybrałam meble, które nie tylko były bezpieczne, ale również podobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń