poniedziałek, 21 lipca 2014

Kocham lato!


Kocham lato.
 Móc spędzić dzień na plaży, przypiec ramiona na słońcu i popływać w zimnym Bałtyku. Nic więcej mi nie trzeba, tylko on, moja księżniczka i cały wolny dzień tylko dla nas. 
Aparat w rękę, zachód słońca na plaży, albo gorące południe.


A ona jest jak ptak, trudno uchwycić ją w obiektywie, nie zdążę wyostrzyć kadru, a ona już jest gdzie indziej. Nieuchwytna, piękna, roześmiana.






Rysuje serduszka na piasku. Z dedykacją dla mnie.


Wspina się na drabinkę by już za chwilę być znów na dole.



  
Szybka jak wiatr. 
Jest jak to moje lato, którym się nie mogę nasycić. 


   
I kiedy chce to moje lato zatrzymać w kadrze robi mi psikusa i stroi głupie miny. Cała ona, przekorna i zbuntowana.



Tyle szczęścia trzeba jakoś uczcić, posiłek na świeżym powietrzu, butelka schłodzonego wina, letnia sałatka i szaszłyki z kurczaka z kolorową papryką. 







Z wytęsknieniem oczekuje kolejnych takich dni.

Kocham lato.
Kocham moją córeczkę.

17 komentarzy:

  1. Już tuptamy ze zniecierpliwienia żeby do was dołączyć....i do plażowania, i do zachodow słońca, i do wspólnego grillowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia córeczki i piękny tekst. A tak bardziej przyziemnie, to zazdroszczę Wam (oczywiście pozytywnie) tej bliskości mojego ukochanego zimnego i kapryśnego Bałtyku.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacyjna ,letnia beztroska ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wspomnienia. I ja w tym roku pokochałam plażowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, letnie kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszający, bardzo ciepły post :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna córeczka...prawdziwa mała modelka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia....przepiękne zdjęcia. Zosieńka jest śliczna - to już wiadomo:) ale te zdjęcia mają w sobie magię. Baaardzo klimatyczne, nastrojowe, cudowne ....wracam do nich i wracam :)

    Buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia napatrzeć się nie mogę :)
    zazdroszczę wyjazdu nad morze :)
    pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiękne zdjęcia-napatrzyć się nie mogę . Jestem u Was pierwszy raz ,ale zostanę ! :)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja Kocham takie zdjęcia/...szczególnie te w kapeluszu takie przy zachodzącym słońcu:) Zosienka ma przecudną urodę...wyjątkową....dobrze, że na Insta ją często widzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. ... a ja kocham Twoje zdjęcia Gosiu i z rozrzewnieniem wspominam czas w Twoim ogrodzie... Buziak*

    OdpowiedzUsuń
  13. trafiłam przypadkiem ale juz zostanę :) zdjęcia cudne, mozesz napisac jakim obiektywem robione ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Lato, lato wszędzie, piękne zdjęcia i niezapomniany czas, nie dziwię Ci się, że kochasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. zosia jest cudowną modelką! piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń