poniedziałek, 22 października 2012

W wolnej chwili

   W wolnej chwili pochłonęłam książkę "Szare śniegi Syberii", a na imieninowy prezent wybrałam sobie kolejną 3 tomową pozycję, której nie udało mi się trafić w bibliotece. Z czytaniem książek mam tak że długo nic nie czytam, a później wpadam w wir czytania na jakiś czas i tak na przemian.



Książkę, którą ostatnio przeczytałam oczywiście gorąco polecam.



   Kasztanowe ludki z Zosią odhaczone, było już zbieranie liści, pora by udać się po świeży mech.



   Cieszy nas taka piękna, słoneczna jesień i chociaż jestem osobą, która kocha lato to muszę zdradzić wam, że trochę już czekam i liczę na piękną, śnieżną zimę. Tak, żeby można było poszaleć z Zosią na sankach.



   Moje ostatnie rynkowe znalezisko to czarno-białe wazoniki. Mniejszy wynalazłam ja i kiedy już miałyśmy odchodzić moja mama wyszperała jeszcze ten większy. Uwielbiam je i na dodatek mają dziurki więc można je również zawiesić na jakimś łańcuszku.


Chmurzyska ze zdjęcia są wrześniowe, ale tulipany imieninowe :)


Udanego tygodnia!





49 komentarzy:

  1. Wazoniki faktycznie są śliczne, ale mnie urzekła ta piękna złota rama ze zdjęciem Twojej Córci :) Co prawda ja potraktowałabym ją białą farbą, ale u Ciebie w złotym wydaniu prezentuje się wspaniale :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusi, żeby ją przemalować, ale nie mam odwagi, bo taka mi się bardzo podoba i robi wrażenie na wszystkich co do nas przychodzą w odwiedziny, a jak ją pomaluje to nie będzie odwrotu, może kiedyś jak mi się taka znudzi ;)

      Usuń
  2. Cześć Gosiu, bardzo miło, ciepło na tym Twoim poddaszu, Zosia prześliczna, szkoda że moja Wera ma już 8 lat...:)Wazony idealnie pasują do Twojego wnętrza, czy to nabytek z naszego kołobrzeskiego rynku?:) I talerzyki niebieskie wypatrzyłam podobne jak moje...:)
    Co do czytania, to mam podobnie, że rzucam się na książki do czasu do czasu niestety.Ostatnio czytam nałogowo w drodze do pracy i z pracy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to już bym chciała czasem, żeby moja Zosia była starsza, żeby z uwagą słuchała bajek, kiedy jej czytam i żebyśmy na poważnie mogły pobawić się wyklejanie, malowanie, itp. :)
      Nasz kołobrzeski ryneczek jest niezawodny, a talerzyki od teściowej z jej zbiorów ;)

      Usuń
  3. :-) i znowu muszę napisać, że mam podobnie:-) :-) jeju, robię się nudna...
    W ogóle kiedyś więcej czytałam, teraz jakoś ciężko...może dlatego, że jak książka mnie pochłonie to nie ma mnie dla nikogo, przepadam...a tak się za często nie da..
    :-)
    Ta rama przykuwa uwagę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio czytałam do 1:00 w nocy, mimo, że oczy odmówiły posłuszeństwa i tekst się rozmazywał musiałam doczytać do końca ;)

      Usuń
  4. Powiem Ci ,że z czytaniem mam identycznie...Ja mówię ,że wpadam w cug czytania..czytam,czytam i czytam...a potem idę na odwyk..robię sobie przerwę...za jakiś czas znowu mam taki maraton książkowy....
    Bardzo ładne te wazoniczki..Idealnie się wpasowały....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że większość z nas tak ma, gdyby nie blogowy świat pewnie było by więcej czasu na czytanie książek ;)

      Usuń
  5. Piękne te wazony uwielbiam paski :) książkę o ile bedzie u mnie w bibliotece to wypożyczę i z miłą chęcią przeczytam , aj polecam tobie fajną książkę którą właśnie czytam , napisana prze blogerke o macierzyństwie , taka książka mówiąca prawdę z jajem macierzyństwo non fiction :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. z czytaniem to mamy podobnie :)) ja aktulanie mam niż :)) wazoniki bardzo mi się podobają a ta złota rama jest imponująca.Ale przecież Księżniczka musi mieć piękną oprawę :) buziaki dla Ciebie i dla Zosi oczywiście- miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. z czytaniem mam taks samo :)))

    czytałam tą 3 - tomówkę którą sobie wybrałaś - super jest ...
    dobrze wybrałaś

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doradziła mi kuzynka męża dlatego się na nią skusiłam.

      Usuń
  8. A ja nie mogę napatrzeć się na Twoją córcię.Bardzo przypomina mi moją siostrę jak była właśnie taka mała :)Teraz już dorosła kobieta i niewiele z tej małej dziewczynki zostało.
    Książki uwielbiam i pochłaniam je niczym czekoladki :))) i te tulipany...tak jakoś zapachniało wiosną!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś mąż przypodobał sobie te kwiaty i często dostaje je przy różnych okazjach ;)

      Usuń
  9. Gosiu, córeczka śliczna!
    Świetne wazoniki - jak od TineK. Super znalezisko! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu Ty to byśmogła sfotografować potłuczone wazony a i tak by zrobiły ogrmne wrażenie. ja wciąz się zachwycam Twoimi zdjęciami, są doskonałe! Wazony sliczne wyapatrzyłaś, doskonale Ci pasują. Już się nie mogę doczekać Twoich dzieł z mchu. Pamiętam w ubiegłym roku miałas takie urocze drzewko, kula owinięta mchem, cudne to było. Pozdoriwienia dla Ciebie i ślicznej Zosieńki, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu :) O tak co roku o tej porze robię drzewka z mchu, ostatnie wyrzuciłam bo już straciły kolor, pora coś wykombinować.

      Usuń
  11. na Zosię napatrzeć się nie mogę.
    bardzo podoba mi się wasz dom, ze smakiem urządzony. bardzo trafnie dobierasz dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne te wazoniki. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ksiązkami mam podobnie jak nie czytam to wcale a jak zacznę nic mnie nie zatrzyma;)
    Wspaniałe migawki...
    A na zimę i ja czekam ale ta bielutką z małym mrozem choć liczę że szybkoustapi miejsca wiośnie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko,żeby zbyt mroźnie nie było i duuuuużo śniegu :)

      Usuń
  14. Wspaniałe zdjęcia i jesień w Twoich kadrach. Te kastanowe ludki to niesamowita zabawa:)
    bardzo podobają mi się kwiaty w wazonie, wiklinowy kapelusz i ta rama... cudo! :)
    a z książkami mam dokładnie tak samo jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak niesamowita zabawa, ale musiałam ją szybko skończyć jak po całym domu zaczęły mi się walać kasztany :D

      Usuń
  15. Mam podobnie faza czytelnicza teraz trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wazoniki, ramka ze zdjęciem córci jest równie piękna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepsze zdjęcie jakie udało mi się kiedykolwiek Zosi zrobić :)

      Usuń
  17. Cudna jest Twoja córcia!!!! zabawy z kasztanami na pewno udane:) Piękny bukiet kwiatów!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, ciekawe pasiaki wynalazłaś na Waszym ryneczku ...
    może w grudniu cos tam wyszperam, choć mam upatrzone jeszcze dwa obowiązkowe odwiedzenia u Was sklepy...

    pozdrawiam

    ps tez mam słabość do tulipanów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posadziłam w tym roku trochę tulipanów i szafirków w ogródku, zobaczymy co z tego wyrośnie ;)

      Usuń
  19. książki połykam jedna za drugą :) a ramka ze zdjeciem małej- wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu! Bardzo mi się podobają Twoje migawki!
    Ja też mam teraz czytelniczy ciąg, kupiłam kilka świetnych książek...ale powinnam czytać coś innego i normalnie muszę się bardzo hamować...
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne te wazoniki masz super oko. Cała mieszkanko masz super. Masz poprostu gust kobietko.
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks, jak się naoglądam tyle piękności na innych blogach to coś tam i u siebie wykombinuje zainspirowana of course ;)

      Usuń
  22. Z czytaniem mam podobnie. latami czytałam maniacko wszystko, co wpadło w ręce. Potem miałam okres całkowitej abstynencji. Nic mnie nie wciągało. I tak było przez ponad pięć lat. Teraz czytam ale już tylko to, co jest mnie w stanie zainteresować bardzo. Naczynia świetne. Sklepy BRW wysprzedają takie w czarno- białe paski.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego z okazji minionych imienin :) Każda pora roku ma swoje atuty i w sumie każda jest piękna i zachęca do kreatywności, szczególnie z dziećmi na czele :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie dzieki za polecenie ksiazki, mam tak samo jesli czytam to az za duzo, a jak nic to nic.
    Swietne fotki domu, ta ciemna komoda jest genialna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I widzisz.....spełniło się Twoje życzenie. Mamy piękną zimę :)) Na sanki to chyba jeszcze na mało ale kto wie co będzie jutro...
    No chyba, ze u Was nie pada....bo u mnie już biało

    Ja też sporo czytam, ostatnio przeczytała "Drogę do Różan" - momentami trochę naiwna ale z miłym klimatem :)

    Co porabiacie w taki dzień jak dziś? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne podejście .... od kliku dni przychodze tu regularnie i próbuje zrobic wpis ...ale nie da sie... nie wiem dlaczego .
    Jesli teraz uda mi sie to wkleic ...to Gosiu zostawiam sobotnie pozdrowienia dla Ciebie :))))

    OdpowiedzUsuń